Otroliga ungdomar, Fältverksamheten i Halmstad får 6 röda rosor

Ja nu är det fredag och då skall man berömma trevliga och duktiga människor som finns i ens närhet..
Idag är det fredag och det är dax att att strö fem rosor på en och samma gång. Eftersom gula rosor är mina rosor delar jag ut röda rosor till fem av de finaste och trevligaste ungdomar som gör ett kanonjobb. Dessa ungdomar ser bland mycket annat till att finnas till för våra ungdomar på stan, de är uppskattade och omtyckta. De jobbar sent på kvällar, här kan man se när de far runt i sin buss för att hjälpa till. Ibland kan det behövas att köras hem eller helt enkelt bara för att finnas

Här finns

Benke- Denna lugna fina pepsidrickande kille som alltid har tid för några trevliga ord, alltid lika artig och fin

Emmah- Snygg, sexig och singel. Hon tränar sex gånger om dagen och dricker ingen sprit, en härlig tjej som är lugn men har verkligen mycket inom sig, ibland tyst men en härlig tjej

Micke- Tydliga Micke, han säger bara genomtänkta snälla saker, Älskar att prata med Micke, vi kan prata länge
och mycket, en riktig goding!

Lisa- Lisa är varm, trevlig, go och alltid glimten i ögat. Hon är min gamla spinning kompis, alltid tjoade hon på mig, man blir glad bara man ser numera den gravida Lisa. Med sitt glada skratt och leende ögon får hon en gammal tant som jag att bara smälta för den goa flickan

Anders- Tja, den charmiga, uppkäftiga, snabbpratande killen som kan få en att gå i taket, han fick mig att inte använda min fina skottsrutiga klänning mer, suck... vi har mycket snack du och jag men jag vill att du ska veta
att du får en xtra kram för att du är just du.

Linda- Här har vi tjejen som kan gå hur långt som helst, det sprutar kunskap och näring från denna fina goa tjej,
som är ett riktigt charmtroll, du gör mig alltid så glad Linda

Jag älskar er alla
fortsätt med ert fantastiksa arbete, ni är guld värda




Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för de fina orden Gitel! Jag kommer med spännning att följa din blogg :) Och när jag är jag är tillbax i träningsform så är det ingen nåd längre ;)

Kram på dig!

2010-01-17 @ 17:56:39
Postat av: Anders

min kära min kära



Tack för dom fina orden om mig..

Du är som en ros i din klänning så jag hoppas den kommer att synas snart på jobbet.



Gå i frid o bjud mig på ett äppele min kära



Din Anders

2010-01-18 @ 13:06:36
Postat av: Anonym

Du vet hur man gör en människa glad Gitel!

Jag lägger mig för att sova med ett leende på läpparna :)



Kramar från Linda

2010-01-20 @ 00:24:33
Postat av: Micke

Tack, de orden värmer ett fruset fältarhjärta.



Sköt om dig

/Micke

2010-01-23 @ 16:25:39
Postat av: Emma Ternstedt

Du underbara Gitel! Du får mig att le och förgyller en trista vardagen:) fortsätt med det;)Kram från Emma

2010-01-26 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0